L`Oreal, Glam Bronze Minerals, Bronzing Pearls (Puder brązujący w kulkach)

Autor: Agnesa o 19:14
Dziś przedstawię Wam mój ulubiony bronzer w kulkach Loreal, jest to puder mineralny.
Zakupiłam go kilka miesięcy temu na allegro w cenie 40 zł z przesyłką... :) w drogeriach podobno jest troszkę droższy. Do wyboru są wersje dla brunetek i blondynek.
Kosmetyk nie zawiera substancji zapachowych ani konserwantów. Jest beztłuszczowy dzięki czemu nie zatyka porów, a skóra może swobodnie oddychać.

Jestem z niego zadowolona, ponieważ nie daje efektu brzydkiej pomarańczowej skóry jak większość bronzerów...  Tworzy ładny naturalny i subtelny odcień skóry muśniętej słońcem. Zimą używam go do podkreślenia kości policzkowych, a latem jest dla mnie zbawieniem, ponieważ moja twarz gorzej łapie słońce niż mój dekolt...  Dzięki bronzerowi mogę tą różnicę ładnie wyrównać :).
Jeśli chodzi o minusy produktu to dla mnie jest nim pędzel, jak dla mnie jest chyba za sztywny... za dużo nakłada kosmetyku na twarz i może robić smugi :/. Być może nieumiejętnie się nim posługuję...
Dla mnie nie jest to problem, bo na szczęście mam inny pędzelek, który jest  niezawodny :)

Więc jeśli poszukujecie bronzera by nadać naturalny promienny efekt buzi lub żeby subtelnie podkreślić opaleniznę no i macie dobry pędzelek to z czystym sumieniem polecam ten produkt :).
Na pewno się przyda :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG