Niespodziewany zakup... ;d

Autor: Agnesa o 13:06
A oto jakie ciekawe butki udało mi się znaleźć w SH ;).


Nie jestem tam stałą bywalczynią, pewnie dlatego, że nie jestem zbyt cierpliwa i nie mam tyle czasu aby szukać tzw "perełek" ;).  
Tego dnia trafiłam tam przez przypadek z koleżanką... i pierwsze wpadły mi w oko czarne sandałki... 
Dodam, że były z metką i jest to skóra naturalna :). A cena? 8 zł ;d...
Niestety dla mnie rozmiar był niedopasowany i trochę nie pasowały do mojego stylu,  dlatego dobrowolnie oddałam je kuzynce, która była zachwycona... ;) 

Ja lecę korzystać ze słońca, bo pogoda dziś piękna :)

Miłego dnia :*

2 komentarze:

2 beauties blog pisze...

świetne buty!!

dziewczyna mojego chłopaka pisze...

Faktycznie, fajne :)
W Sh można wyszukac bardzo oryginalne rzeczy ;)

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG