Wyprzedażowe łupy :)

Autor: Agnesa o 19:42
Pochwalę się Wam co udało mi się dzisiaj upolować na wyprzedażach :).
Tak na prawdę wybrałam się do galerii handlowej po masło kakaowe Ziaja...
Dziwnym trafem, ale go nie zakupiłam...

A z czym wróciłam???


lekka mgiełka Bershka w kolorze mięty w groszki... 
w upalny dzień jak znalazł ;)


niby zwykła, ale z ciekawym tyłem:

 

no i przeceniona z 44zł na 25zł :)  

znalazłam również pomarańczowy lakier w Superpharm, niestety kolor różni się od tego z Essence...
za to łatwiej się nim maluje :) ( 6zł  )  
Przymierzam się również do zakupu błękitnego, bo widziałam piękny odcień ;)

 

Ostatnią rzeczą są spodnie z Bershki. Przymierzałam je, kiedy jeszcze nie były przecenione... 
A teraz skuszona ceną... z 160zł na 45zł, żal było nie brać. ;) 



Niby nic specjalnego, ale brakowało mi takiego odcienia jeansu w szafie i jestem zadowolona :)  


Pozdrawiam i zapraszam na kolejne posty :*
  

1 komentarze:

PaulinowyBlog pisze...

Kurcze piękna bluzeczka jeansy tez bardzo fajne, dodawaj więcej outfitów bo są super:)

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG