Rodzinka Ziaja, niezawodne kosmetyki :)

Autor: Agnesa o 12:08
Hej :) :)
Dziś postanowiłam przedstawić Wam moje ulubione produkty marki Ziaja, które kupuję regularnie.
Bardzo lubię te markę, szczerze mówiąc jeszcze żaden z tych kosmetyków mnie nie zawiódł, a ceny są na prawdę bardzo korzystne.
Z poniższymi produktami się nie rozstaję ;). Lecę po nie do sklepu gdy tylko kończy mi się opakowanie ;).

 

Od lewej: 
* Masło kakaowe kremowe mydło pod prysznic: nie wysusza skóry, dodatkowo je lekko pielęgnuje, pięknie i intensywnie pachnie. Używałam także wersji kokosowej miała zapach Rafaello ;)  

* Balsam brązujący:  tegoroczne odkrycie na moje blade nogi ;), byłam negatywnie nastawiona do balsamów brązujących, bo przez większość miałam brzydkie plamy :/, ale dzięki Ziaji zmieniłam zdanie. Po prostu idealny efekt :) 

* Płyn do demakijażu oczu dwufazowy:  jak dla mnie super sobie radzi z każdym makijażem i nie podrażnia oczu, nie rozstaje się z nim ;)

* Krem łagodzący 10% D-panthenolu  moja recenzja: http://biancofragola.blogspot.com/2012/08/ziaja-krem-agodzacy-10-panthenolu.html 

* Tonik ogórkowy do skóry mieszanej: stosuje go już 2 lata i nie mam żadnych większych problemów ze skórą na buzi :) wcześniej stosowałam droższe toniki znanych marek i niestety, ale nie umywają się do tego produktu ;) 

* Ulga kremowy olejek myjący do twarzy: idealny gdy mamy wrażliwą buzię skłonną do alergii, olejek jest bezzapachowy i bardzo delikatny. 



A Wy lubicie markę Ziaja?  



10 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja bardzo lubie ta firme :) Też sporo produktow posiadam od nich

Unknown pisze...

o tym kremie łagodzącym 10% D-panthenolu wcale nie slyszalam :O spieszę czytać recenzję :P

Kasia | juststayclassy.com.pl pisze...

Też bardzo lubię tą firmę :)

dziewczyna mojego chłopaka pisze...

Również bardzo lubię Ziaję :)
Tania dobra solidna. Zdarzają się gorsze egzemplarze ale to normalne :)
Płyn dwufazowy i tonik ogórkowy aktualnie posiadam :)

Enka pisze...

też bardzo lubię firmę Ziaja, wypróbowałam już wiele ich kosmetyków i tylko 2 produkty mnie zawiodły. Dodatkowo fajnie, że firma się rozwija i wprowadza nowości :)

Anonimowy pisze...

najbardziej lubię dwufazowy płyn do demakijażu oczu :)

Let it sparkle.... pisze...

Bardzo lubię produkty tej firmy :)

Anonimowy pisze...

Masło kakaowe używałam i inne produkty tej marki ogólnie jestem zadowolona :)
Zapraszam do siebie: www.jagodowewzgorze.bloog.pl

Yuliet pisze...

mi też Ziaja bardzo przypadła do gustu ;)
głównie żele do twarzy, toniki i maseczki.

Unknown pisze...

Kocham ziaje !!!!! swietne kosmetyki

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG