Mus do ciała Tutti Frutti arbuz & melon :)

Autor: Agnesa o 09:14
Przedstawiam Wam mój ukochany mus do ciała o zapachu arbuza i melona:
cena: 13zł


Do wyboru mamy jeszcze dwa warianty zapachowe:  
- brzoskwinia & mango
- daktyle & figi 

Ja z racji tego, że uwielbiam zapach arbuzów zdecydowałam się na wersję z nim w roli głównej. 
Szukałam akurat jakiegoś produktu do ciała o bardzo intensywnym zapachu owoców, aby utrzymał się on na skórze nieco dłużej niż zapach przeciętnego balsamu. 

Producent obiecuje:


Moja opinia: 
Mus owocowy zamknięty jest w poręcznym słoiczku, który zabezpieczony jest sreberkiem, także mamy pewność, że nie był wcześniej używany przez klientów ;). 
To bardzo ważne aby sprawdzić to przed zakupem... Mi niestety zdarzyło się kupić ten mus  już  z obdartą folią :/. Ale na szczęście w drodze do domu chcąc sprawdzić zapach szybko się zorientowałam i wymieniłam na nowy :). 
Konsystencja balsamu rzeczywiście przypomina mus i dobrze się rozsmarowuje. Nie spływa i bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy, za co u mnie duży plus :). 
Dobrze nawilża i odżywia moją skórę, ale jeśli ktoś ma bardzo przesuszoną ten produkt może być za słaby.
Przechodząc do zapachu to długo się on utrzymuje na skórze i na prawdę wprowadza w dobry nastrój :). Uwielbiam go używać wieczorem, rano nadal go czuć :). 


Daje mu ocenę 8/10  ze względu na to, że mógłby bardziej nawilżać skórę, ponieważ latem ona tego więcej wymaga. Nie mniej jednak już przygotowuję się do zakupu wersji brzoskwinia & mango :).  




Zapraszam na kolejne posty ;)




5 komentarze:

angela89 pisze...

Miałam i bardzo polecam niezdecydowanym :)
poza tym bardzo fajny blog ;p

mentoska pisze...

Widzę, że też Ci się poodklejały etykietki z musu, widocznie jakieś felerne są :)

Obserwuję :)

Unknown pisze...

musi pachnieć obłędnie! uwielbiam zapach arbuza!
obserwuję! super blog i zapraszam do mnie :)

Silesian Beauty pisze...

kocham jego zapach :)

Unknown pisze...

Ja mam wersję brzoskwinia i mango, mus bardzo przypadł mi do gustu. Może kiedyś zdecyduję się i na tą wersję :)
Bardzo fajny blog :) Zapraszam również do mnie :)

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG