Promocja w naturze :D prezent dla mamy

Autor: Agnesa o 10:48
Przepraszam za moją nieobecność, była ona spowodowana wyjazdem do domu rodzinnego...
Troszkę wypoczęłam i jestem ;)

Z tej też okazji szukałam jakiegoś drobnego prezentu dla mamy ;).
A, że lubi ona różnego rodzaju mazidła zdecydowałam się na zakup masła do ciała Dairy Fun w bardzo przyjemnym opakowaniu :).
Wybrałam się więc na poszukiwania...
Miałam szczęście, bo w naturze jest akurat na nie promocja :D i udało mi się je zdobyć za jedyne 10zł :) cena przed to 23zł :).


W promocji są również sole do kąpieli w takich samym tylko większych słoiczkach :). 



Udało mi się odrobinę przetestować i powiem, że zapach ma obłędny działanie też w porządku, bo jak dla mnie wystarczająco nawilża :). 

Tak mi się spodobało, że wczoraj postanowiłam sprezentować je również sobie tylko w wersji brzoskwiniowej... lecz niestety zostały tylko sole :( wszystkie masełka w mojej najbliższej naturze się sprzedały :(. No wielka szkoda... Może jeszcze uda mi się natrafić na taką promocję :). 



5 komentarze:

dziewczyna mojego chłopaka pisze...

Wyobrażam sobie ten obłędny zapach....

Wdowa Po Stalinie pisze...

lubię zapach miodu i mleka :)

Kasia | juststayclassy.com.pl pisze...

bardzo podoba mi się opakowanie!

+ obserwuję :)

Μαγδαλενα pisze...

ja kupilam takie sole do kapieli kiedys przyjaciolkom na prezent świateczny :)

Anonimowy pisze...

bardzo fajnie wygląda :)

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG