zakupy biedronkowe :D

Autor: Agnesa o 13:02
Pewnie większość z Was pokusiła się na zakup jakiegoś kosmetyku z nowej oferty biedronki :).
Będąc tam rano przy okazji po tzw. bułki ;)  zauważyłam sporo kosmetyków...
Na razie skusiłam się jedynie na 2 maseczki z AA i żel pod prysznic Nivea.
Do zakupu żelu skusiła mnie obietnica producenta, bo podobno ma "zniewalający malinowy zapach".

 cena: 6,50 zł



cena: 2zł/szt 



Dziś wypróbuję żel i maseczkę nawilżającą i oczywiście podzielę się opinią czy warto wybrać się na zakupy ;). 




3 komentarze:

MagicSangel pisze...

ja też się pokusiłam i kupiłam lakier do paznokci bell, tusz do rzęs bell i antypespirant :)

Bardzo uroczy blog!:)

sprezynka pisze...

też uległam biedronkowym promocjom :)

Fajnie, że w końcu usterka została naprawiona i da się komentować.

Pozdrawiam!

Unknown pisze...

już dawno chciałam go kupić ale zapach ma beznadziejny :( obserwujemy?

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG