Szampon do włosów farbowanych Garnier Fructis COLOR RESIST

Autor: Agnesa o 21:20
Hej :))
Jak wiecie niedawno farbowałam włosy henną i aby kolor za szybko mi się nie wypłukał musiałam zdecydować się na odpowiedni szampon...

cena 8zł

Powiem szczerze, że wcześniej nie zastanawiałam się jaki wybrać. Byłam akurat w supermarkecie i zatrzymałam się przy półce z szamponami... wybór padł na Garnier Fructis COLOR RESIST szampon wzmacniający do włosów farbowanych. Zastanawiałam się jeszcze nad Timotei z dodatkiem henny, ale wcześniej słyszałam, że nie ma najlepszych opinii. 
Przed farbowaniem włosów używałam jedynie szamponów ziołowych, a te niestety odpadają przy włosach farbowanych henną, bo zbyt szybko wypłukują kolor...  

Co obiecuje producent: 


Moja opinia:  
Szampon ma fajne opakowanie, które nie wyślizguje się z rąk. Mycie jest przyjemne, ponieważ kosmetyk bardzo ładnie pachnie, dobrze się pieni i nie trzeba go dużo używać. Moje włosy są przetłuszczające dlatego potrzebowałam produktu, który będzie dobrze usuwał zabrudzenia i jednocześnie nie zmywał za szybko koloru. Ten szampon u mnie jak najbardziej się sprawdził, włosy są po nim błyszczące i lekkie, co najważniejsze nie obciąża ich i nie powoduje łupieżu. Miesiąc temu farbowałam włosy, a kolor jeszcze się nie spłukał :).  
Ten produkt zakupiłam tak naprawdę w ciemno, a jestem nim bardzo pozytywnie zaskoczona, ponieważ inne szampony tej marki u mnie się nie sprawdziły. Do mycia farbowanych włosów będę kupować tylko ten kosmetyk   :)  

Ocena: 9/10 tak naprawdę to nie mam się do czego przyczepić... nie odżywia jakoś specjalnie, jednak myślę, że do tego najlepiej użyć odżywki :)

3 komentarze:

Wera pisze...

fructisy mają super zapach, ale są to zwykłe, bez szału szampony

Anonimowy pisze...

musze go wyprobowac !

Kasia | juststayclassy.com.pl pisze...

Szampony z Garniera mają świetne zapachy i przy długotrwałym używaniu dają fajne efekty :)

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG