Nagroda w konkursie Rossmann Viral

Autor: Agnesa o 15:13
Witajcie :)
Dziś chciałam się Wam pochwalić co ostatnio udało mi się wygrać w konkursie Rossmann Viral organizowanym na wizażu.
Nie jest to co prawda główna nagroda... ale zawsze miło jest otrzymać jakąś niespodziankę i to wtedy gdy najmniej się tego spodziewamy ;)


Kosmetyczka bardzo mi się przydała i w końcu zrobiła porządek z moimi kosmetykami do codziennego makijażu... wreszcie nie muszę ich szukać rozrzuconych w szufladzie ;)
Pozostałe produkty to kosmetyki firmy Altera emulsja do ciała o zapachy moreli oraz chusteczki do demakijażu :)
Jak tylko wypróbuję możecie spodziewać się małej recenzji ;-)

Może któraś z Was również brała udział w tym konkursie? Pochwalcie się nagrodami :))

Pozdrawiam serdecznie :)

5 komentarze:

Anonimowy pisze...

Gratuluję wygranej :) Miłego używania kosmetyków :)

mentoska pisze...

Gratulacje, mi się niestety nie udało :)

Unknown pisze...

gratulacje, a kosmetyczka wygląda bardzo ładnie:)

wlosowaobsesja pisze...

Wygląda pysznie ! :)
Ja nie mam swojej ulubionej :)

Anonimowy pisze...

A ja tyle razy probuje i nic z tego nie mam :(

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG