Korektor pod oczy Manhattan Wake Up

Autor: Agnesa o 23:02
Hej :).
Powoli kończy mi się już korektor pod oczy, dlatego pomyślałam, że to dobry moment, aby wystawić mu ocenę. Zakupiłam go jakieś 8 miesięcy temu.

 
Manhattan Wake Up korektor cena 20 zł


Od producenta:

Moja opinia: 
Opakowanie jak najbardziej mi odpowiada jest wygodne i poręczne. Aplikator również bardzo fajny, łatwo i przyjemnie można rozprowadzić kosmetyk wokół oczu. Jak dla mnie jest bardzo wydajny, a używam go dosyć często. Dodatkowo nawilża i pielęgnuje skórę wokół oczu i to podoba mi się w nim najbardziej. Inne korektory ją wysuszały przez co miałam wyrzuty sumienia, że ich używam. Spojrzenie rzeczywiście jest ładnie rozświetlone. Jeśli chodzi o krycie to nie poradzi sobie z bardzo widocznymi cieniami, ale delikatne niewyspanie na pewno zatuszuje :). 

Ocena:  8/10 Nie jest to na razie mój ideał, ale jest bardzo blisko... :). 

6 komentarze:

MK Beauty Secret pisze...

U mnie 10/10 ma korektor od ELF ; ) a tego jeszcze nie miałam : )

Pozdrawiam ;D

Subiektywna pisze...

Szukam właśnie jakiegoś dobrego korektora pod oczy, muszę mu się przyjrzeć.

dziewczyna mojego chłopaka pisze...

Szukam takiego korektora, który jest w stanie zatuszować duże cienie, ale ten Manhattan nie daje rady niestety ;/

Anonimowy pisze...

Ooo, ciekawy ten korektor - muszę mu się bliżej przyjrzeć w drogerii :)

sunshine12153 pisze...

ciekawy :) na pewno rozejrzę się za nim ;)

mentoska pisze...

Oj, nie widziałam chyba nigdy tego korektora. Obecnie używam tylko korektora z Eveline i fajnie się sprawdza. Wolę jednak te w sztyfcie :)

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG