Ulubiony błyszczyk: Kobo Professional (perłowy i odżywczy)

Autor: Agnesa o 21:19
W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić mój ulubiony błyszczyk do ust Kobo Professional Pearl Mineral. Czytałam różne opinie na jego temat, dlatego wiem, że nie każdemu może on przypaść do gustu... Ten błyszczyk daje  naturalny efekt co akurat mi jak najbardziej odpowiada.  Jest moim ulubieńcem, może też z uwagi na to, że akurat idealnie trafiłam z kolorem, który dobrze komponuje się z moim typem urody ;).

Producent:

Blask klejnotów na ustach!
Dobrze się rozprowadza, ładnie pachnie, nie uczula i co najważniejsze - nie klei się. Intensywnie regeneruje wargi, zapewnia wygładzenie i nawilżenie ust.
Bogata formuła zawiera 100% perłę z 7 minerałami, woski i olejki naturalne oraz polimery i mikrosfery, sprawiające, że błyszczyk bardzo długo utrzymuje się na ustach. 




Moja opinia:

Błyszczyk kupiłam kilka miesięcy temu... może trochę skuszona promocją z 18 zł na 8 zł w drogerii Natura. Mam pomadkę w podobnym odcieniu, ale ona niestety lekko wysuszała usta i nie wyglądało to zbyt estetycznie... dlatego szukałam czegoś w podobnym kolorze, bo ten bardzo przypadł mi do gustu. 
Kosmetyk wygląda bardzo naturalnie na ustach, to taki zgaszony ciemny róż. Aplikator i samo opakowanie jest w porządku. Można dokładnie i precyzyjnie go rozprowadzić. Konsystencja jest gęsta, dzięki czemu błyszczyk nie spływa, utrzymuje się dłużej i jest bardziej wydajny. Jestem zadowolona z efektów odżywczych, bo wystarczająco nawilża i wygładza moje usta i co najważniejsze nie podkreśla suchych skórek. 

Ocena: 8/10 troszkę odjęłam, bo może delikatnie wyciekać po bokach... a tak nie mam się do czego przyczepić :) 


5 komentarze:

N_L_O_G pisze...

bardzo lubię takie kolory na ustach. szkoda, że nie mam Natury:(

Unknown pisze...

bardzo ładny kolorek :)

Unknown pisze...

Ja wolę bardziej naturalne

Unknown pisze...

Jestem blondynką, Jak dla mnie za odważny kolorek na usta :) chociaż na ustach brunetki może sie fajnie prezentować.

Blisko Lasu pisze...

Szkoda, że nie ma zdjęciach jak się prezentuje na ustach, ale kolorek ładny :)

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG