Świetna promocja... zakupy w SuperPharm :)

Autor: Agnesa o 19:07
Hej :)
Kilka dni temu byłam na zakupach w galerii handlowej i oczywiście musiałam wstąpić po "jakiś" kosmetyk do SuperPharm ;-).
Bardzo dobrze się stało, bo trafiłam na fajną promocję, a mianowicie przy zakupie szamponu 400 ml Gliss Kur za 11.99 zł w prezencie otrzymamy maseczkę z tej samej firmy Satin Relax :). Ucieszyłam się, bo akurat moja obecna z Waxa była na wykończeniu ;D.
Skorzystałam również z innej  promocji, za wydane 30 zł możemy kupić tusz Colossal Volum Express Maybellin za 10 zł ;)).


Co myślicie o tym tuszu do rzęs? Czytałam różne opinie... Jak skończy mi się mój obecny to dam znać jak się u mnie sprawuje ;). 

Maseczke z Gliss Kur Satin Relax już wypróbowałam dwa razy i powiem, że na moich włosach sprawuje się świetnie. Włoski długo i ładnie pachną, a co najważniejsze zdrowo lśnią :)).  

6 komentarze:

Enka pisze...

miałam ten tusz kilka razy i to jeden z moich ulubieńców, co jakiś czas do niego wracam :)

Awangarda pisze...

Mam ten tusz, dostałam go na Mikołajki. Mimo, że krótko go testuje, to stwierdzam, że dla mnie jest tragiczny.

Pink Caster Sugar pisze...

Wersja klasyczna tego tuszu była całkiem w porządku :) Gorzej z wersją Cat Eyes - okropna - strasznie sklejała rzęsy i do nerwicy doprowadzała mnie wygięta szczoteczka ;)

Anonimowy pisze...

Ten tusz jest wspanialy :) co prawda najlepszy jest gdy juz sie konczy ale szczoteczka dziala cuda :) rzeski sa mocno pogrubione i wydluzone. Jak dla mnie najlepszy!:P

Agnieszka L pisze...

Co do tego tuszu mam mieszane uczucia.Każdy go wychwalał pod niebiosa , wiec się skusiłam . Jednak super shock z Avonu moim zdaniem jest lepszy , Pozdrawiam

Magda pisze...

Opis tego tuszu znajdziesz na moim blogu, a przy okazji możesz dodać coś od siebie o nim. Bardzo lubię tusze Maybelline i zawsze po nie sięgam :)

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG