Maseczka L'Oreal rozświetlajaca 3 GLINKI + WĘGIEL

Autor: Agnesa o 10:54
Witajcie! :)

Od słynnej promocji Rossmana minęło już sporo czasu, dlatego też udało mi się dość dobrze przetestować kilka nowości, które wtedy wpadły do mojego koszyka z rabatem -55% :D.

Dzisiaj przychodzę do Was z krótką recenzją maseczki do twarzy L'Oreal Paris Skin Expert jest to czysta glinka detoksytująco - rozświetlająca.
Marka wypuściła 3 rodzaje takich masek (rozświetlająca-czarna, oczyszczająca-zielona, wygładzająca-czerwona). Wcześniej nie miałam żadnej z nich, więc była to dla mnie nowość.
Prawdę mówiąc, chwilkę zastanawiałam się którą z nich wybrać dla siebie, ale po szybkim zerknięciu na opinię wybór padł na rozświetlającą (3 glinki +węgiel).



Cena: 34,99 zł  / 50ml (10 aplikacji)

Skład: 
Aqua, Kaolin, Montmorillonite, Lecithin, Polysorbate 20, Butylene Glycol, Propylene Glycol, Ci 77499 / Iron Oxides, Oryza Sativa Starch / Rice Starch, Moroccan Lava Clay,  Charcoal Powder, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Xanthan Gum, Polyglycerin-10, Polyglyceryl-10 Myristate, Polyglyceryl-10 Stearate, Sodium Dehydroacetate, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Linalool, Limonene, Parfum


Moja opinia:
Przede wszystkim zacznę od tego, że mam skórę tłustą/mieszaną, bez większych problemów. Pierwsze na co zwrócimy uwagę to dosyć ładne opakowanie - solidny szklany słoiczek. Po otwarciu czuć dość mocny, specyficzny, perfumowany zapach. Konsystencja jest bardzo gęsta, więc jak dla mnie starczy na troszkę więcej niż 10 aplikacji. Dobrze się rozprowadza, nic nie kapie.
Przechodząc do najważniejszego, czyli działania to dla mojej skóry ta maseczka okazała się zachwycająca. Nie spodziewałam się, że aż tak się polubimy. Skóra po aplikacji była bardzo dobrze oczyszczona, gładziutka i wypoczęta.
Minus: po 3 użyciu efekt wow był coraz mniejszy (czyżby skóra przyzwyczaiła się do tego produktu...?). Rozwiązanie na to jest jedno, robić sobie małe przerwy i stosować ją na zmianę z innymi maskami.

4 komentarze:

Żaneta Serocka pisze...

nie lubię sypkich glinek do rozrabiania a właśnie takie w paście chętnie poznam tą

Unknown pisze...

Nie miałam wcześniej tych ich glinek, ale jakoś mnie nie zachęcają.

Agnesa pisze...

żaneta serocka konsystencja tej maseczki jest wręcz idealna do nakładania na buźkę ;)

Agnesa pisze...

Sabrina warte wypróbowania szczególnie na promocji -55 % :D

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG