Porównanie odcieni Bourjous 123 Perfect CC (swatches)

Autor: Agnesa o 13:40
Bourjous, 123 Perfect CC Cream (Krem CC)
pewnie już dość dobrze go kojarzycie jest to bardzo lekki podkład do twarzy.
Używam go głównie jesienią i zimą. W gorące letnie dni raczej po niego nie sięgam, ponieważ ma tak lekką formułę, że dosłownie spływa z twarzy :).
Polubiłam go, bo jest idealny na takie szybkie niezobowiązujące wyjście, kiedy chcemy wyglądać dobrze, ale nie chcemy męczyć skóry na buzi.




W swojej kolekcji posiadam 3 odcienie:
32 light beige - tonacja żółta, bardzo naturalny kolor (mój ulubieniec)
33 rose beige - tonacja delikatnie wpadająca w róż do lekko opalonej skóry
34 bronze - do ciemnej karnacji





Nie mam problematycznej cery, ale zauważyłam dość dobre krycie. Daje bardzo ładne naturalne wykończenie zdrowej i wypielęgnowanej cery. Po zrobieniu demakijażu mam wrażenie, że moja skóra jest wypoczęta i lekko nawilżona. Na pewno nie przesusza skóry. Jednak nie polecam go dla osób ze skłonnością do przetłuszczania nie będą zadowolone z efektu, podkład na pewno zacznie się dość widoczne błyszczeć. Ja na pewno do niego będę wracać. Polecam.




6 komentarze:

Ruda pisze...

Lubię tą firmę:)

Agnesa pisze...

Również, jeszcze nie zawiodłam się na produktach tej firmy :)

Żaneta Serocka pisze...

32 byłby dla mnie za ciemny, ja najbardziej lubię podkłady mineralne i azjatyckie kremy bb

OlgaZ Beauty Blog pisze...

Fajnie, ze pokazałaś swatche, bo kolorek 32 wydaje się idealny dla mnie. Ostatnio kupiłam podkład, który chciałabym aby był lekki na szybkie wyjścia np. do sklepu i okazał się dość ciężki, więc będę miała na uwadze ten krem CC. Kupiłm ostatnio korektor tej firmy i uwielbiam go za żółte tony z którymi zawsze mam problem w podkładach czy korektorach :)

Agnesa pisze...

żaneta serocka w sklepach dostępny jest jeszcze najjaśniejszy kolor nr 31 :)

Agnesa pisze...

Karolinka's Beauty to prawda również uwielbiam Bourjous za żółte tony :)

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG