Lekkie Musy Do Pielęgnacji Ciała NIVEA

Autor: Agnesa o 17:34


Dla mnie dbanie o dobre nawilżanie ciała to priorytet, szczególnie teraz gdy jesteśmy narażeni na wystawianie
skóry na mocne słońce 💋
Nowość od Nivea pomaga mi w dbaniu o ciało znakomicie...
Lekka formuła puszystego musu to idealne rozwiązanie na lato, kosmetyki nie lepią się i najważniejsze
nie pozostawiają tłustej warstwy. Wchłaniają się błyskawicznie, dając natychmiastowe uczucie nawilżenia
i poczucie relaksu.

        

Do tego wszystkiego mają obłędne zapachy…
Są dwa warianty do wyboru, zielona wersja to połączenie świeżego ogórka + herbaty matcha,
druga różowa wersja to dzika malina + biała herbata. Jeśli nie wiecie, którą wersję wybrać wystarczy
potrzeć i powąchać naklejki umieszczone na nakrętkach produktu.
Ja nie mogłam się zdecydować który zapach wolę, obydwa bardzo przypadły mi do gustu :)



Lekkie musy od Nivea pozostawiają skórę przyjemnie mięciutką  i gładką👍.
Jestem bardzo mile zaskoczona i będę używać ich wersjii zapachowych na zmianę
z wielką przyjemnością ❤️

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG