Revlon Colorstay SPF 15 mieszana/tłusta, swatches, porównanie odcieni.

Autor: Agnesa o 11:19
  
Podkład Revlon Colorstay do cery mieszanej i tłustej stosuje już dosyć długo. 
Polubiłam go przede wszystkim za to, ze długo utrzymuje się na mojej twarzy, nie ściera się i jak dla mnie wystarczająco kryje. 
Ratuje mnie latem w gorące dni, gdy inne podkłady dosłownie spływają z twarzy.
Nie stosuje go jednak codziennie, służy mi na dłuższe wyjścia np. w pracy kiedy jestem 12 h -  trzyma się świetnie. 

Aktualnie posiadam 5 odcieni: 


180 - sand beige, najbardziej nautralny, 
220 - natural beige, nie polubiłam go, jak dla mnie ma za dużo różowych tonów i wydaje się jaśniejszy niż 180,
250 - fresh beige, aktualnie używany przeze mnie i chyba najbardziej go lubię, pasuje do średniej opalenizny,
300 - golden beige, złocisty odcień, stosuje go przemiennie z poprzednikiem,
310 - warm beige, dla mojej cery jest chyba zbyt żółty, ale doskonale niweluje zaczerwienienia.  


Jeżeli macie problem z wyborem odpowiedniego koloru poniżej prezentuje swatche: 







8 komentarze:

alleve pisze...

Miałam nr 180, a teraz 150 :)

Unknown pisze...

Dla mnie 150 jest minimalnie za ciemny.

Paulina pisze...

mój ulubiony podkład :)

Rzetelne Recenzje pisze...

Ja uwielbiam podkłady mineralne, ale te płynne też ciekawie wyglądają :)
Obserwuję kochana i zapraszam do siebie w dolnej chwili :)

Unknown pisze...

Nie miałam okazji przetestować podkładu z tej firmy, ale jak taka nadejdzie to z chęcią ale numer 180 ;)
Pozdrawiam

Aneta pisze...

Uwielbiam te produkty :)

lashandlash pisze...

Również lubię te podkłady :)

Unknown pisze...

Używam niezmiennie od około dwóch lat, choć dopiero niedawno znalazłam swój idealny odcień 150. U mnie również długo się utrzymuje i porządnie kryje to, co powinien. Będę mu wierna pewnie jeszcze długie lata. ;)

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG