Wybawienie dla niesfornych włosów

Autor: Agnesa o 15:00
Witajcie Kochani,
Czy znacie ten problem, kiedy Wasze włosy totalnie nie chcą Was słuchać i układać się po Waszej myśli, wyglądają poprostu smętnie... Ja mam czasami takie dni, że moim długim włosom brak objętości, są proste jak druty, walczę o to by chociaż trochę odbić je od nasady i żeby tak smutno nie wisiały. Niestety, większość produktów skleja włosy, a ja nie lubię takiego efektu...

Ostatnio, odkryłam 3 modelujące spraye do włosów marki Nivea:
wygładzającypodkreślający skręt lokówdodający objętości


.
Każdy z tych produktów do włosów ma bardzo delikatną formułe, spraye modelujące Nivea NIE zawierają alkoholu etylowego. Co ciekawe, zostały wzbogacone delikatnym suchym olejkiem, dzięki czemu nie wysuszają naszych włosów. Rewelacyjnie ułatwiają szybkie ułożenie fryzury, ponieważ co istotne mają dwu krotnie wydłużóny czas schnięcia w porównani ze zwykłym lakierem do włosów, dzięki czemu możemy bez stresu dokładnie ułożyć nasze niesforne kosmyki.
Ja, jak narazie nałogowo używam sprayu VOLUME, daje on bardzo naturalny efekt i stosuje go dosłownie codziennie. Spryskuje nim nasadę włosów, dzięki czemu są one pięknie odbite od skóry głowy, fryzura wygląda mega naturalnie i nie mam już problemu z oklapiętymi ciężkimi włosami. :)




0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG