OLEJEK POD PRYSZNIC Nivea Natural Oil

Autor: Agnesa o 09:50
Czy Wy również uwielbiacie olejki pod prysznic tak jak ja?
Ostatnio testowałam pielęgnujący olejek do mycia od marki Nivea Natural Oil.
Szczerze mówiąc, bije na głowę wszystkie, które dotychczas testowałam, jest idealny.


Zacznę od tego, że moja skóra jest sucha i wrażliwa, a po kąpieli obowiązkowo muszę użyć balsamu do ciała. Olejek Nivea zapewnia mojej skórze intensywną pielęgnację i świetne nawilżenie.
Po kontakcie z wodą ma delikatną kremową konsystencję. Ciało po jego użyciu jest przyjemne w dotyku i jest super miękkie oraz gładkie. Zapach jest bardzo relaksujący taki delikatny, typowy dla produktów marki Nivea. Nie podrażnił mojej wrażliwej skóry, ponieważ zawiera 55 % naturalnych olejków pielęgnujących, a pH ma przyjazne dla skóry.
Pielęgnujący olejek pod prysznic Natural Oil od Nivea zagości w mojej łazience na stałe, stosowanie go podczas kąpieli to czysta przyjemność i relaks :)



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG