Naturally Good NIVEA

Autor: Agnesa o 20:05

 Nowa seria kosmetyków do twarzy Naturally Good od Nivea. Powiem szczerze, że te nowości bardzo mnie zaciekawiły. Mam wrażliwą cerę, dlatego byłam ciekawa, jak te produkty u mnie się sprawdzą. 99% składników jest pochodzenia naturalnego. Co istotne kupując serie Naturally Good troszczymy się o środowisko. Opakowania produktów nadają się do recyklingu, pojemniczki na krem oraz butelki stworzone z PP można ponownie przetwarzać. Wszystkie elementy pudełek składanych pochodzą z ekologicznych lasów. 

W skład serii wchodzą: 

Krem na dzień z organicznym aloesem, 

Krem na noc z organicznym olejkiem arganowym, 

Nawilżające Mleczko, 

Odświeżający Tonik 



Moja cera z racji tego, że jest wrażliwa bardzo lubi naturalne i delikatne kosmetyki. Krem z aloesem był dla mnie wybawieniem po dniu spędzonym zbyt długo na słońcu, świetnie załagodził podrażnienia. Krem zawiera BIO aloes, który jest bogaty w witaminy i minerały. Skóra po użyciu jest pięknie rozświetlona i nawilżona. Na noc używam kremu z Bio olejkiem arganowym, który głęboko odżywił i zregenerował moją cerę. Rano buzia wyglądała na wypoczętą i zadbaną. Mleczko Naturally Good Nivea sprawdzi się świetnie do zmywania zanieczyszczeń i makijażu, wystarczy delikatnie przetrzeć wacikiem i skóra jest pięknie oczyszczona. Mleczko z organiczną zieloną herbatą zawiera aż 99% składników pochodzenia naturalnego, dlatego jest taki delikatny dla mojej cery. Tonik świetnie sprawdził się na upały, kiedy buzia potrzebowała odświeżenia. Zielona herbata ma właściwości antyoksydacyjne, dzięki czemu uwalnia skórę z toksyn, łagodzi i przywraca naturalną równowagę. Zapewnił mi uczucie czystej i zadbanej cery. Jestem zachwycona tą serią, kupując Naturally Good Nivea nie tylko dbamy o swoją skórę, ale również o ekologię. Polecam :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG