Jak skutecznie zwiększyć objętość włosów??

Autor: Agnesa o 16:06
Witajcie :)

Dziś przedstawię Wam produkt, dzięki któremu już nie muszę zmagać się z problemem przyklapniętych włosów u nasady.
Moje włosy z natury są bardzo proste, grube do tego długie, a to wszystko razem powoduje, że są ciężkie. Na nic zdaje się suszenie głową w dół czy wyciąganie ich na dużą szczotkę, ponieważ efekt trwa max 2 h.
Przetestowałam już masę produktów, żeby te włosy, chociaż troszkę odbiły się od nasady.
Z doświadczenia powiem, że żadne spraye, szampony czy odżywki w moim przypadku nie podziałały.
Jedynie ten malutki, niepozorny produkt dał radę.


Loreal Professionel Super Dust, puder do włosów dodający objętości.
 Cena: 29,9 / 7g


Loreal Super Heroes Super Dust, puder dodający objętości. Uratuj swoją fryzurę przy pomocy pudru mineralnego, który nada jej więcej objętości. Jego działanie jest niczym podmuch modelującego wiatru we włosach. Dzięki niemu uzyskasz ekstrawagancką objętość.

Sposób użycia: Wstrząsnąć przed użyciem. Aplikować bezpośrednio na włosy lub na dłonie a następnie na długości lub końcówki włosów. Tapirować. Modelować włosy by uzyskać pożądaną objętość. 





Moja opinia:
Opakowanie przypomina solniczkę z jedną dziurką, dzięki czemu możemy bezpiecznie dozować ilość produktu, na pewno nie wyleci nam go za dużo. Puder ma kolor biały jest bardzo drobniutko zmielony, po wmasowaniu we włosy wogóle go nie widać (mam włosy  ciemne).
Ja go używam jedynie u nasady i wystarczy mi odrobinka, aby efekt był rewelacyjny. Co najważniejsze, włosy wyglądają naturalnie nie są sklejone, a utrwalone.
Mam włosy bardzo długie i grube, ale myślę, że ten produkt sprawdzi się również na krótkich i cienkich włosach. Jest on bardzo wydajny, tak jak pisałam wcześniej wystarczy tylko troszeczkę, aby zdziałał cuda. Puder poleciła mi fryzjerka, ale szczerze, mówiąc nie spodziewałam, aż tak dobrych rezultatów.
Dla mnie to HIT i ja już na pewno się z nim nie rozstanę.
Polecam przetestować ;)

6 komentarze:

Żaneta Serocka pisze...

ja nigdy nie miałam problemu z przyklapniętymi włosami na szczęście. ale taki puder to fajna sprawa

Agnesa pisze...

żaneta serocka to jesteś szczęściarą :)

Agnesa pisze...

puder również dobrze się sprawuje do utrwalenia fryzury, zamiast lakieru, który często skleja włosy ;)

Unknown pisze...

Miałam raz podobny z innej firmy :)

Anonimowy pisze...

Musze przetestowac, dzieki wielkie !

Donna pisze...

Pierwszy raz widzę ten produkt, nie używałam go jeszcze :)

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG