Zestaw startowy Semilac Individual

Autor: Agnesa o 18:18

Manicure hybrydowy stał się bardzo popularny.
Większość dziewczyn zrezygnowała z tradycyjnych lakierów, które są nietrwałe i w moim przypadku odpryskiwały już kolejnego dnia. Doprowadzało mnie to do szału.
Nad zakupem zastanawiałam się dosyć długo.
Odstraszał mnie czas ściągania manicure hybrydowego i brak możliwości częstej zmiany kolorów.
Jednak nie byłabym sobą, gdybym nie wypróbowała tak zachwalanej metody...

Zdecydowałam się na zestaw startowy Semilac Individual.


Zestaw zawiera:
Semilac Base 7ml,
Semilac Mini 3ml (146 Purple King, 083 Burgundy Wine, 026 My Love , 152 Fuchsia Miracle, 007 Pink Rock),
Semilac Top 7 ml,
Waciki bezpyłowe 250 szt.,
Semilac Acetone 50 ml,
Semilac Nail Cleaner 50 ml,
Semilac Striper,
2 drewniane pilniki,
blok polerski,
lampę Semilac UV LED 24 W

Aby wykonać manicure hybrydowy do tego zestawu nie musimy już nic więcej dokupywać. 
Jak widzicie w skład również wchodzi 5 mini lakierów o różnych kolorach. 
Minus jest taki, że są one już przydzielone do każdego zestawu i nie można samemu ich skompletować. 

Poniżej przedstawiam Wam kolory Semilac mini z zestawu Individual:
083 Burgundy Wine, 026 My Love , 007 Pink Rock, 152 Fuchsia Miracle, 146 Purple King

Manicure wykonywałam już 3 razy i jestem bardzo zadowolona z wyboru lampy jak i całego zestawu. Kolor 026 my love i 083 burgundy wine to moi faworyci. Pięknie prezentują się na paznokciach. W planach mam jeszcze dokupić kilka niezbędnych odcieni :).
Manicure wytrzymał u mnie 3 tygodnie i nie musiałam się o nic martwić.
Polecam wszystkim niezdecydowanym.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

hybrydy są najlepsze ! już nigdy nie powrócę do tradycyjnego malowania paznokci lakierem

Anonimowy pisze...

Super blog , bardzo ciekawe artykuły :) apropos hybryd mam miłe odczucia.. tylko trochę to drogie u kosmetyczki. Najlepszym pomysłem jest chyba swój sprzęt , nie wiem może spróbuje ten który polecasz. Miłego dnia :)

Anonimowy pisze...

Dziękuję , muszę spróbować :D

Agnesa pisze...

Polecam, będziecie zadowolone z tego zestawu :)

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG