OLEJEK W KREMIE DO RĄK NIVEA

Autor: Agnesa o 12:50
Dziś przedstawię Wam rewelacyjny produkt, a mianowicie jest to Olejek w Kremie do rąk NIVEA z Kwiatem Wiśni  i Olejkiem Jojoba.

Pierwsze co rzuca się w oczy to przyjemne dla oka opakowanie, zgrabne i wyprofilowane o zaokrąglonym kształcie, które idealnie mieści się w dłoni. Zamykane na klik. Dzięki temu korzysta się z niego z wielką łatwością i można wycisnąc oczekiwaną ilość produktu. Zawsze zmieści się do mojej torebki.



Krem ma bardzo lekką konsystencję, błyskawicznie się wchłania nie pozostawiając tak nielubianej przeze mnie tłustej bądź lepkiej warstwy. Dłonie pozostają miękkie i nawilżone na dłużej. Olejek zachwycił mnie swoim działaniem i skutecznością. Już po 3 dniach regularnego stosowania moje dłonie są w dużo lepszej kondycji.

Pięknie orzeźwiająco pachnie, ale jest to zapach delikatny bardzo przyjemny. Można wyczuć zapach wiśni z nutą olejku jojoba.

Jest to codzienny must have do mojej torebki

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Używam olejku już kilka miesięcy i jestem bardzo zadowolona !polecam

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG