Szampon i Odżywka HAIRMILK NATURAL SHINE NIVEA

Autor: Agnesa o 11:49
Dzień dobry Kochani 💕
Ostatnio testowałam zestaw do włosów od marki NIVEA
💕 Szampon i Odżywka HAIRMILK NATURAL SHINE 💕
Serdecznie zapraszam  na recenzję tych dwóch produktów.

Szampon plus odżywka z serii HAIRMILK NATURAL SHINE 💕. 
Nie będę przedłużać i ukrywać, że ten duet na moich włosach spisał się wyśmienicie. 
Pierwsze co rzuca się w oczy to miłe dla oka różowe, lekko błyszczące opakowanie. 
Zapach jest  bardzo przyjemny i co dla mnie ważne, utrzymuje się również na włosach, a nie tylko w opakowaniu.


Po użyciu tego zestawu moje długie rozjaśnione włosy są zregenerowane, nawilżone i przede wszystkim pięknie, zdrowo błyszczą. Obietnica błysku jak najbardziej spełniona. Już nie mam problemu z rozczesywaniem włosów po myciu, ten zestaw spisuje się bajecznie. Szampon i odżywka mają formułę zawierającą proteiny mleka i jedwabiu naturalnego pochodzenia, za to im daje wielkiego plusa.
.
Na chwilę obecną to mój numer JEDEN najlepszych produktów do włosów! Koniecznie przetestujcie :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG