ŻEL POD PRYSZNIC NIVEA CLAY FRESH hibiskus biała szałwia

Autor: Agnesa o 15:32
Hejka Kochani,
Już jakiś czas temu miałam ochotę przetestować żel do mycia ciała na bazie glinki. Z pomocą przyszła mi marka Nivea, która wprowadziła do oferty żel pod prysznic z GLINKĄ Clay Fresh HIBISCUS & WHITE SAGE.


Produkt zamknięty jest w typowym dla żeli pod prysznic opakowaniu zamykanym na klik - wygodny w użyciu. Już po otwarciu czuć przyjemnie odświeżający zapach hibiskusa i białej szałwii. Pozytywnie zaskoczyła mnie konsystencja żelu Nivea, która jest bardzo gęsta i kremowa, zupełnie inna niż w klasycznych żelach pod prysznic, dlatego myślę, że żel będzie bardzo wydajny. Produkt świetnie się rozprowadza i delikatnie się pieni, skóra po jego użyciu jest doskonale oczyszczona. Jestem posiadaczką wrażliwej skóry i co dla mnie najważniejsze ten żel jej nie podrażnia, a wręcz przeciwnie ciało po kąpieli jest miękkie i delikatne w dotyku. Super efekt! 
W najbliższym czasie napewno zakupię jego drugą wersję zapachową z imbirem i bazylią :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG