ANTYPERSPIRANT NIVEA DEO BEAUTY ELIXIR

Autor: Agnesa o 22:51
Witam Kochane,
Antyperspirantów przetestowałam już naprawdę wiele. Długo szukałam ideału, który będzie chronił przed potem, ale również co istotne nie będzie podrażniał wrażliwej skóry pod pachami. Całe szczęście dostałam mozliwość przetestowania produktu od marki Nivea.



Produkt jest dostępny w dwóch  rodzajach opakowań w zależności od naszych przyzwyczajeń i wygody, możemy wybrać antyperspirant w kulce lub w sprayu. Mamy aż 3 warianty zapachowe ispirowane światem perfum. Zapachy bardzo przyjemne i nie drażniące.
Jeżeli chodzi o działanie, to na początku wspomnę, że moja skóra pod pachami jest szczególnie wrażliwa. Antyperspirant Nivea Deo Eliksir jej nie podrażnił, mogę podejrzewać, że zapewne dzięki zawartości w nim esencji mleka, która jest bagata w wapń i witaminy. Po zastosowaniu miałam wrażenie, że faktycznie produkt  chroni skóre i działa jak pielęgnujący eliksir. Ma formułę przyjazną dla skóry, ponieważ ważne jest to, że nie zawiera alkoholu. Antyperspirant Nivea testowałam również po depilacji i bardzo pozytywnie byłam zaskoczona, pierwszy raz zero podrażnień i szczypiącej skóry. Znalazłam swój ideał!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG