Szampon Nivea Pur Detox micellar

Autor: Agnesa o 20:30
Hej Kochane :)
Dziś przekaże Wam moje wrażenia odnośnie szamponu micelarnego Nivea, który testowałam na moich wymagających włosach ponad miesiąc. Wspomnę, że byłam niezwykle ciekawa efektu, ponieważ  jakiś czas temu używałam podobnego produkty Nivea i byłam zachwycona.


To, co bardzo lubię w szamponach micelarnych Nivea to między innymi bardzo poręczne i wygodne w użyciu opakowanie, korzystanie z niego to sama przyjemność. Podczas mycia włosów to, co pierwsze się wyłania to niesamowicie orzeźwiający zapach limonki i zielonej herbaty. Jeżeli, chodzi o działanie, to szampon chroni naturalne pH skóry, ma łagodną i potwierdzoną dermatologicznie formułę. Produkt jest delikatny, ale świetnie sobie radzi z zanieczyszczeniami, dobrze się pieni i oczyszcza włosy np. z resztek kosmetyków. Włosy po jego użyciu mam sypkie i bardzo przyjemne w dotyku. Szampon jak najbardziej polecam dla osób, które muszą codziennie myć włosy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Recenzje, kosmetyki, zakupy Template by Ipietoon Blogger Template | by EG